Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2015

Bookfolding ''Andreas''

  'Εδω και πάρα πολλούς μήνες η φίλη Νάσια μου είχε ζητήσει να της φτιάξω ένα βιβλίο με το όνομα του μικρούλη της που ήρθε ο καιρός να βαπτιστεί!
   Ενθουσιάστηκε όταν είδε την πρώτη φορά το δικό μου βιβλίο με το όνομα fouska και έτσι αποφάσισε να φτιάξουμε για τον μικρό το Andreas !
   Μετά από πολλές αναποδιές που μου έτυχαν με το να βρω ένα αρκετά μεγάλο βιβλίο  για να χωρέσει το όνομα,όταν το βρήκα μπήκαμε στην τελική ευθεία!
   Το βιβλίο επεξεργάστηκε από την αρχή!Σχεδόν το διέλυσα.Το έντυσα με καμβά και το χρωμάτισα!
Στο εξώφυλλο έβαλα το όνομα του με την υπέροχη αυτή καλλιτεχνική γραμματοσειρά ,που λάτρεψα!
Το αποτέλεσμα ήταν πραγματικά πάρα πολύ όμορφο!
   'Ετσι  η Νάσια όταν το παρέλαβε αποφάσισε να μπει στην διακόσμηση της βάπτισης του μικρούλη!
    Πολύ χαίρομαι όταν μανούλες,παραλαμβάνουν τα πραγματάκια που μου ζητούν και κάνουν οι ίδιες σαν μικρά παιδιά από τον ενθουσιασμό τους!Για μένα δεν υπάρχει μεγαλύτερη ικανοποίηση από αυτό!Είναι το καλυτερότερο δώρο που μπορείς να λάβεις από ανθρώπους που προσωπικά δεν σε γνωρίζουν και σου λένε ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ μέσα από την ΚΑΡΔΙΑ τους!
    Της εύχομαι να είναι πάντα τόσο χαρούμενη και χαμογελαστή και το μικρό της το ζουζούνι να έχει τα καλυτερότερα στην ζωή του από μια τόσο υπέροχη μαμά!
    Να σας ζήσει Νάσια μου!Νατον θαυμάζεται σαν τα ψηλά βουνά!

Εδώ θα δείτε πολλά από τα καλούδια μας!Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να στείλετε μήνυμα στο inbox της σελίδας μας ή με email στο: fouska-dimiourgies@hotmail.com

Εδώ θα δείτε τα καλούδια μας.











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου