Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

Bookfolding! 'Ενας μεγάλος έρωτας γεννήθηκε..

Πριν μερικούς μήνες σας είχα πει πως έμαθα μια νέα τεχνική όσο αναφορά τα βιβλία που είναι η μεγάλη μου αγάπη!
Το να σώνεις τα βιβλία έστω κ από τον κάδο ανακύκλωσης και στα χέρια σου να παίρνουν άλλη μορφή χωρίς να τα καταστρέφεις για μένα είναι τέχνη και την αγαπώ πολύ!
Το βιβλίο που θα δείτε παρακάτω είναι η δεύτερη μου απόπειρα,μου το ζήτησε η φίλη Μίνα και την ευχαριστώ πάρα πολύ για την εμπιστοσύνη της.Μου είπε πως θα το ήθελε,ανταλλάξαμε ιδέες και το ξεκίνησα!
 Το βιβλίο ντύθηκε με καμβά από την αρχή,αφού πρώτα τον έβαψα στις αποχρώσεις του θαλασσί που μου ζήτησε η Μίνα,μιας κ πρόκειται για έναν γλυκό μπόμπιρα.Σχεδίασα το όνομα του στα greeklish
*simos* και για το εξώφυλλο φτιάξαμε ξύλινο διακοσμητικό με τον ήρωα ''Κεραυνός Mcqueen'' όπου παρ' όλο που δεν το έχω με την ζωγραφική,το ζωγράφισα με ακρυλικά.
Το αποτέλεσμα ήταν για μένα και κυρίως για την Μίνα πολύ όμορφο και αυτό με ικανοποιεί όταν οι προσπάθειες μου ανταμείβονται με όμορφα λόγια!
Μίνα μου,σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια και κυρίως για την εμπιστοσύνη που μου δείχνεις!Να είσαι πάντα καλά!



Βιβλίο με το όνομα ''simos'' ...

Ντυμένο με καμβά,βαμμένος,επεξεργασμένος με διακοσμητικό ξύλινο βαμμένο στο χέρι ''O Κεραυνός Μακουιν'.

Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να επικοινωνείτε με μήνυμα στο inbox της σελίδας του fb ή με email στο:fouska-dimiourgies@hotmail.com
  
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.700427213368281.1073741866.320155114728828&type=3

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου