Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2014

Μια καινούρια αγάπη ήρθε στην ζωή μου!

Καλημέρα!

Είμαι πολύ ενθουσιασμένη με τα νέα μου και θα ήθελα να τα μοιραστώ μαζί σας!
Πριν λίγο καιρό παρακολούθησα ένα νέο σεμινάριο και ομολογώ πως το λάτρεψα...το 
Bookfolding!

'Οταν ξεκινήσαμε το μάθημα μου φάνηκε βουνό!Πολύ μέτρημα βρε παιδί μου!Από δω και από 'κει πήγαιναν ο χάρακας και το μολύβι αλλά μόλις ολοκληρώθηκε το βιβλίο και είδα το αποτέλεσμα φτιάχνοντας αυτή την φορά κάτι δικό μου,μόνο για μένα,αυτό ήταν!Μια καινούρια αγάπη ήρθε στην ζωή μου!

Το bookfolding είναι μεγάλοι τόμοι βιβλίων που παίρνουν μορφή είτε με λέξεις (μέχρι έξι γράμματα) είτε με σχέδια και στέκονται διακοσμητικά δίνοντας το δικό τους μήνυμα!

Τώρα έχω αρχίσει να ψάχνω βιβλία και να κατεβάζω ιδέες για νέες δημιουργίες!

Παρακάτω δείτε τι έφτιαξα:


 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου