Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

Ανεμυστήριες:Δημιουργία καθρέφτη με την τεχνική του scrapbooking (Part 1)


Καλησπέρα.
 Σ'ένα event που είχα συμμετάσχει μαζί με τις αγαπημένες φίλες Ανεμυστήριες για το Μερόπειο 'Ιδρυμα (και βλέπετε για backround τα μανουάλια,τα κεριά και την κυριούλα που σταυροκοπιέται αχαχαχχχαχαχχααχα!!) μου είχε ζητηθεί από την υπέροχη Νατάσα να φτιάξουμε μια κατασκευή που να είναι σχετικά γρήγορη και εύκολη.
  Σαν ντροπαλό κορίτσι που είμαι (και φαίνεται στο βιντεο η αμηχανία μου) το επιχείρησα
  Το θέμα για μας ήταν απλά να δώσουμε κάποιες πληροφορίες και να δείξουμε μια πολύ απλή τεχνική.
  Παρ' όλο που είχε φοβερό κρύο και τα χέρια μου δεν ξέρω και εγώ πως τα δούλευα,έβγαλα την αποστολή μου εις πέρας.

 Σας ευχαριστώ για την ευκαιρία αυτή που μου δώσατε...

Part 1:





 Part 2:
http://www.youtube.com/watch?v=N6rRNNejtn8


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου